03 Απριλίου 2013

Αμβλύνοντας τις εντάσεις


Από την
Συχνά τα συναισθήματα μας κατακλύζουν, με αποτέλεσμα να χάνουμε τις πραγματικές διαστάσεις των γεγονότων.Ασήμαντες αφορμές ανασύρουν στην επιφάνεια παλιές πληγές και μας οδηγούν σε αντιδράσεις που δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε με το μέτρο της λογικής. Βέβαια, το παράδοξο είναι ότι πολλές φορές νιώθουμε την ανάγκη να δημιουργήσουμε εμείς οι ίδιοι το προσωπικό μας δράμα, θεωρώντας ότι ζώντας με ένταση, ζούμε αληθινά.

Προκειμένου να δώσουμε ένα τέλος στο δράμα που αναδύεται κάθε φορά, μπορούμε να κάνουμε τον παρακάτω διαλογισμό.

1. Βρείτε ένα ήσυχο μέρος, κάπου που δε θα σας ενοχλήσουν για τουλάχιστον 15 λεπτά.
2. Καθίστε αναπαυτικά με ίσια την σπονδυλική στήλη. Αν δε νιώθετε βολικά ξαπλώστε ανάσκελα. Ηρεμήστε παίρνοντας μερικές βαθιές αναπνοές και μετά αναπνέετε φυσιολογικά.
3. Τώρα επικεντρώστε την προσοχή σας στα συναισθήματα που νιώθετε. Μην προσπαθήσετε να τα αναλύσετε. Αντί γι’ αυτό, εστιάστε απλώς στην αίσθηση.
4. Οραματιστείτε το πρόσωπο του πιο στοργικού, τρυφερού, συμπονετικού όντος που θα σας έρθει στο μυαλό. Μπορεί να είναι η Παναγία, ο Βούδας, ένας ξεχωριστός δάσκαλος. Θα μπορούσε να είναι ένα ον που δε γνωρίζετε. Μπορείτε να το σκεφτείτε ως εκδήλωση του Πνεύματος ή απλώς ως ένα τρυφερό και συμπονετικό ον.
5. Μείνετε ορισμένα λεπτά με την παρουσία αυτού του όντος. Μιλήστε του δυνατά ή σιωπηλά για το θυμό, τη θλίψη ή τη ζήλια σας.
6. Προσφέρετέ του τα αρνητικά σας συναισθήματα,για να τα γιατρέψει και να τα μεταμορφώσει. Μείνετε ήρεμοι για μερικά λεπτά και ολοκληρώστε το διαλογισμό σας οραματιζόμενοι το σώμα σας λουσμένο με λευκό φως.
Πηγή: Η βίβλος του διαλογισμού, Madonna Gauding, Εκδόσεις Ισόρροπον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτό το blog έχουν καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε εναλλακτικό θεραπευτή
Οι πληροφορίες που παρέχονται στο blog αυτό έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη γνωμάτευση ή την επίσκεψη σε γιατρό ή σε άλλον ειδικό της υγείας - See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2014/11/blog-post_65.html#sthash.b5jA09ws.dpuf